Torsdagsrädslan

 
 
 
En fin liten nejlika i all sin enkelhet
 
 
 
 
God kväll på er
 
Rädsla... ja det är väl kanske ett alldeles för stort ord för detta men det var det som kom för mej först när jag skrev!
Det jag skriver om är en sjukdom som man absolut inte behöver vara livrädd för och mej veterligen har ingen dött i denna åkomma Men den skapar kalla kårar i min kropp och en slags ångest kryper sig på...
Oftast bara jag hör talas om att någon i min närhet drabbas så är känslan direkt att jo visst känner jag att symtomen kommer krypandes....
 
Den slår ofta till helt plötsligt och nästan direkt gör den dej svag och helt utmattad
Vetskapen om att en kollega drabbats under natten fick mej att bara inta flytande föda ända fram till middagsdags då jag var helt utsvulten och kände mej tvungen att äta ett par varma mackor :)
 
Ja ni fattar va?!
 
Magsjuka!!
 
Bläääk hör ni bara på ordet vad läppig denna åkomma är....
 
Nåja jag har *peppar peppar* inte drabbats men som sagt det cirkulerar både på skolan och på min arbetsplats så rätt som det är ligger man väl där och kramar toalettstolen och ropar på "Ulrik" 
 
 
 
 
Jamen oj oj oj vilket upplyftandee inlägg ni fick levererat här hos Pillan ikväll ;)
Men jag bjuder på en finfin smoothie i alla fall!
 
 
 
Snart kommer Ernst och hälsar på...
 
 
//PIllan
 
 


Trosdag? Eller torsdag? 😉😉

Svar: 😂😂👍🏼 ja det kan man undra!
Pernilla/Pillan

Nä alltså, usch för magsjuka!

Magsjuka cirkulerar i mina trakter också och jag hoppas vi slipper drabbas. Men tyvärr verkar allt som går på lillens dagis hamna här tillslut. Tur att det är en relativt ofarlig åkomma.

Hello there, You've done a fantastic job.
I will definitely digg it and personally suggest to my friends.
I'm confident they'll be benefited from this website.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se