Välkommen till fjällen!

 
 
Jag och mini reor för pisten tidigare i dag
 
 
 
Vilken härlig dag vi haft med skidåkning så mina ben bränner.... det var inte igår! Nä det är nog närmare tre år sedan jag stod på ett par skidor med någon ordning. Nikkis uppstart med barnbacke har varit i fokus senaste åren....
Men idag var det dags och som extra krydda fick jag åka med Filippa som var på träningsläger!
 
 
Hon sa flera positiva om sin mamis åkning så det satt visst kvar i ryggmärgen trots att jag själv kände mej ringrostig...!
 
Nikki och jag skulle iaf åka första åket tillsammans då A var tvungen att ta ett viktigt telefonsamtal. Men här skar det sig direkt kan jag lova...
Jag var SÅ dum och gjorde ingenting rätt enligt lilla fröken... och som pricken över i:et så släppte jag lift-bygeln i huvudet på henne :/
Ja sedan var det bara papi som gällde....
 
Men då fick jag istället race:a med Fillan i svarta pisterna och jisses va kul det var!
 
 
 
 
 
 
Vädret kunde knappast varit bättre då till och med solen visade sig emellanåt och bara runt -1 grad och vindstilla. Nästan tomt i backarna så man bara behöver fokusera på sig själv och bara ta liften direkt upp igen!
 
En perfekt helg att åka skidor för till veckan börjar väl invasionen gissar jag?!
 
 
 
 
 
 
Skönt med brasa att värma sig då man är lite frusen efter allt uteliv!
 
 
 
 
 
 
 
En redig halloumibrgare för den här bloggerskan med frasiga strips satt som en smäck!
 
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mej lite inför middagen! Men ikväll är jag nog så trött så bara soffan lockar gissar jag.....
 
Trevlig lördag och bara en vecka kvar till julafton!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se