Den finaste av kärlekar

 
 
 
God morgon på er och god morgon alla ♥ dag!
 
 
Jag och Nikki har en fin morgon med mysig frukost och självklart lite extra många pussar och kramar!
A är bortrest men kommer hem lite senare i dag och då ska även han få sin beskärda del ;)
 
Till Filippa skickar vi kärlek via cyber, PUSS!!
 
 
Nikki har gett oss en sådan fin tavla som hon gjort på dagis där hon beskriver sin kärlek till oss... det måste vara den ärligaste och finaste av kärlek - kärleken till ens barn/föräldrar!!
 
 
 
 
 
 
Gårdagen spenderade vi på hemmaplan med några timmar utomhus med pulkaåkning. Snön bestämde sig att det var dags för en comeback så träningen fick helt enkelt bli snöskottning och ishackning....det tar på krafterna!
 
På kvällen bjöd vi mamma/mormor på middag då även hon var solokvist. Min pappa har åkt till Italien för en veckas skidåkning (lyllos)
 
Självklart såg vi också på Mellon och jo men den var väl OK även denna veckan tycker jag
Tippade David och Isa direkt till Globen men fick ett fel då Wictoria (heter hon väl...) knep sista platsen.
 
 
 
 
Nu ska vi ta tag i dagen och det blir som sagt lite mer kramar men självklart även lite träning.... en kärlek som aldrig rostar :)
 
Kram på er alla
 
 
//PIllan


Även vi såg på Mellodifestivalen. Jag tycker inte det fanns en endaste bra låt igår. Tyvärr. Däremot gillar jag Gina. Hon är superduktig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se