En toppenhelg

 
 
 
Söndag kväll
 
 
Vi är precis hemkomna från fjällvärlden och en toppenhelg med vänner!
 
 
Slalom fick inleda lördagen men vädret var sisådär så på eftermiddagen drog vi oss i till vårt favoritställe M i Storhogna.
Massor med god mat och vin, (för mej ) jag tog halloumiburgare som är supergod och de andra åt ryggbiff.
 
Mätta och laddade så körde vi igång den hårda kampen i bowling!
Nikki älskar detta och fick till några fina strikar...trots hennes något ovanliga spelstil!
Hon tar klotet med båda händerna, springer fram mot banan, tvärstannar och rullar iväg klotet ;)
 
Hi hi ser så himla festligt ut!
 
 
 
 
 
 
Sedan drog vi vidare hem till stugan och bullade upp med ostar, kex och självklart bubbel, vad annars då det är Mello-fest liksom!?
 
Vi tippade hejvilt med SVT:s app och det var riktigt kul att kunna se vad "alla" vänner spelade på via inloggning genom FB!
 
Lyckades pricka in top 5 fast jag hade satt Samir & Victor direkt till final och Robin till Andra chansen. Detta gjordes dock redan innan jag hört låtarna så .....
 
Jag tyckte ändå att Robin och Ace var de bästa i startfältet så jag var nöjd!
 
 
 
 
 
 
I morse tog vi sovmorgon och långfrukost och eftersom det blåste stormvindar så beslutade vi snabbt att Spa och bad passade bäst denna söndag
En skön avslutning på fjällvistelsen som toppades med god lunch i vinterträdgården på Storhogna innan avfärd hemmåt.
 
Här hemma väntade söndagsmiddag hos mina föräldrar och nu ska vi bara krascha i soffan!!
 
Skön söndag 
 
//PIllan


mumms och mysigt





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se