Fightclub och te

 
 
 
 
 
Nu kan äntligen nedräkningen börja efter en låång arbetsperiod!
I morgon efter avslutat arbetspass får jag ett par efterlängtade lediga dagar
Dessutom kommer Filippa hem då hon går på sportlov! Hon har dessvärre legat nedbäddad senaste dagarna - däckad med flunsan....
 
Fingers crossed att hon kryat på sig innan hon kliver över tröskeln här hemma!
Peppar , peppar ta i trä så har jag hållit mej frisk och kry efter höstens rejäla lunginflammation... ja jag har förhoppningsvis uppnått förkylnings-dosen på ett tag ;)
 
 
Annars har jag laddat upp med lite nytt från min favorit-tillverkare av te, PUKKA
Är ett stort fan av deras sortiment och speciellt förtjust i kryddiga smaker som gärna får samsas med lite honung och mandelmjölk
Egentligen är jag en "kaffe-flicka" men på kvällen är det gott med en rykande kopp te!
 
Beställer mina teér hos Bodystore och här KLICK finner ni deras sortiment!
 
 
 
 
 
 
 
Rubriken antyder något om slagsmål.....
Nej jag har inte tagit till knytnävarna men Sessan har minsann blivit inblandad i en fight med ännu en benskada som följd... :/
 
 
Det var sent igår som A hörde att det var oväsen ute på vår brokvist. Han öppnade dörren och Sessan satt uppflugen på räcket och där under satt hennes ärkerival.... Sedan blev det kapp-race in i ett av våra uthus och där drabbade  dom samman...!
Så nu ligger hon inne och slickar sina sår och jag hoppas verkligen att vi slipper några fler veterinärbesök (verkar inte lika "farligt" som sist...)
 
Avvaktar och håller tummen i några dagar
 
 
//PIllan


En till kaffe flicka här😀Men gott med te till kvällen, har dock aldrig testat detta märke.Hoppas katten repar sig nu kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se