Fredag som slutar med jobb

 
 
 
 
God morgon
 
 
Vaknade av en hostande liten mini bredvid mej i morse.... Nikkis hosta kom tillbaka i förrgår och det låter inte kul alls! Hon är för övrigt pigg och kry men rosslar illa :/
Äsch denna dumma förkylning
Skönt för henne att det är en helg i antågande så hon bara kan softa här hemma med papi
 
 
Jag själv ska checka in på jobbet i eftermiddag och blir typ kvar där (överdriver såklart ) till sööndag kväll...
Nåja jag får väl "permis" på lördag kväll för att se Mello hemma i min egen soffa :)
 
 
 
 
Förmiddagen här hos oss innehåller tillverkning av mer dadelbollar, ett hemmaträningspass, några tvättmaskiner, renbäddning av sängar plus nåt varv med dammtrasan..... 
 
Man kan se detta på två sätt :
-Fy vilket tråkigt ensidigt oglamoröst liv jag lever
Eller
-Åh vad jag är glad att jag har ett hus som jag får städa och en maskin som tvättar åt mej och en gosig säng och en kropp som samarbetar på det mesta jag vill att den ska göra!!
 
 
Den här dagen....ett liv!
 
 
//PIllan


Trevlig helg trots jobb!!❤️

Men så sant...min mamma sa alltid att man ska vara glad att man har råd att gå till tandläkaren.

Allt handlar om inställning! Själv så blir det jobb hemifrån, träningen är redan avklarad och sen så har barnen lovat att städa när dom kommer hem från skolan - men sen helg!

KRAM

Rätt inställning:) nu blev jag på bättre humör.kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se