Ljusare tider

 
 
 
 
God morgon februari!
 
 
Jo visst märker man en stor skillnad på ljuset ute på bara en månad. Januari var kall och "plågsam" men nu är den över och bara resten kvar... ;)
Nä skämt och sido men i morse har visst Kung Bore varit på besök igen för nu var det nere på för många minusgrader...igen! ( - 17 )
 
 
Februari är ju numera känd som vabruari och jag är rädd för att vi kommer att få smaka på detta rätt snart :(
Nikki har legat i vår säng i natt och vaknat med jämna mellanrum för vatten, host host, snörvel, mera vatten...
Så vi får se hur morgonen utvecklar sig. A skulle höra av sig då dom vaknar för jag måste hasta till jobbet nu i ottan!
 
 
Som ni ser på bilderna har även jag anammat det ljusa och i förra veckan försvann utväxten plus att jag ljusade upp mig en liten aning till!
Härligt som bara den
 
Tycker jag varit ljus nu i flera år men se för bara ett år sedan då var jag inte så blond.. KLICK  (förkyld var jag oxå...)
 
Nu *fingers crossed* att mini vaknar pigg
 
 
//PIllan
 


Så fräsch du ser ut då och vad är det för snyggelisnyggt du har på dig ? Här börjas det med vabruari 😩Feber o magvärk phju ... Kram

Svar: Tack <3Ja du det är en jättesnygg blus som ska knäppas med hög krage ...men efter en hel del styrketräning får jag inte igen den fram.. :/ Hi hi ... minns ej märket tror den är från Italien
Kram P
Pernilla/Pillan

Håller med. En stor skillnad på ljuet ifrån januari till februari.... men det är skönt att gå mot ljusare tider tycker jag=)
ååå,ja februari är känt för vabruari... kommer kanske här med...kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se