Kvällsfika

 
 
 
 
Go kväll
 
 
Har precis landat här hemma efter ett pass i gymmet och sedan har jag lämnat av Nikki hos mina föräldrar. Jag börjar tidigt i morgon bitti och A är på resande fot...
Taaadaaa hela soffan för mej själv ikväll OCH nybakat bröd, rykande kopp te och ansiktsmask i fejset ;)
Helt OK om ni frågar mej!!
 
Brödet fick en härlig blanding av diverse fröer och torkade fikon, yummie
 
 
//PIllan


Vilken härlig kväll!!! Ha det fint. kram

Du menar post work out? Pre-före post-efter

Svar: Ha ha precis😊 kvälls-snurrig
Pernilla/Pillan

Jag måste rycka upp mig och börja baka igen. Vi har just flyttat och huset är underbart! Jag älskar mitt nya kök, men efter flytt och utstädning har jag drabbats av en omöjlig trötthet. Jag orkar ingenting.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se