Tummen ner för den här vecko-starten...

 
 
 
 
 
Hej på er
 
 
 
Skottdagen och sista dagen i februari... Nu kommer våren och allt skulle kännas toppen om det inte vore för att jag vaknade med en näsa full med snor, ett dunkande huvud och nysningar som kommer i sjok flera gånger i timman...!
 
 
Trodde verkligen att jag skulle klara mej den här sjuk-omgången men icke :(
Kanske var det Filippa som kom hem med några Dala-baciller som min kropp inte kunde hålla emot ...?
 
What ever, nu är läget detta och som en första åtgärd flyttade jag all min träning några dagar framåt.
Förhoppningsvis kör jag aerobics på torsdag (för er som brukar vara med) men vi får helt enkelt ta dagarna som dom kommer och se.
 
 
 
 
 
En liten uppfräschning kan man dock unna sig så den glåmiga trista spegelbilden får en liten boost i alla fall!
Färgade mina bryn, la en ansiktsmask och preppade det trista håret med min härliga Maroccan oil.
Känns ju lite bättre för välbefinnandet och med en rejäl klick concealer runt den röda näsan  och ett lager foundation och jag kan gå utanför dörren utan att skrämma mötande personer ... ;)
 
 
 
 
 
 
 
Ja men då kör vi, rätt in i mars månad bara, come on!!
 
 
 
//PIllan


Typiskt! Krya på dig så mycket, och som sagt en uppfräschning brukar man iaf må lite bättre av:)
Här hemma är mannen dunderförkyld så bi får se hur det går för oss andra:p

Krya, krya!! :)

Härligt med lite hemmaspa när man är dålig! Hjälper ju alltid! :) Krya på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se