En plåt kommer lastad

 
 
 
 
Alltså allvarligt talat, kylan...!! WTF
Nu i morse hade jag -27 igen och det är knappt så man vill ta sig till affären :/
 
Gillar inte direkt vinter och just nu kan man använda et tså  starkt ord som hata! Usch ge mej runt -7 grader så jag kan vara ute åtminstonde
 
 
Nåja inget jag kan påverka mer än att jag själv blir surare för allt muttrande som kommer ur min mun
 
 
 
Mat ska man ju ha i vilket fall det är - 30 eller + 25 ute och jag vill som sagt gärna ha min mat nyttig och så lättlagad som möjligt ( iaf till vardags)
Här är en variant som ofta dyker upp hos oss -Allt på en plåt!
 
Perfekt att få in hela rätten samtidigt i ugnen och den klarar sig därinne helt utan tiillsyn i runt en halvtimma!
 
 
 
 
Under tiden passar man på att duka fram och göra en god sallad. Morötter är familjens hung up just nu och vi äter dem som dom är, i riven form eller i stavar!
Perfekt med massor av A-vitamin och har man tur kanske man ätit så många så man blir lite orange/brun i huden ;)
 
 
Nu är dukning och sallad klar och eventuellt hinner man lägga benen i högläge i 10 minuter innan plåten ska ut!
 
 
 
 
 
Mmmm yummie  -My kind of food!
 
 
I kväll har vi instruktörs-möte på min träningsanläggning. Ganska sällan vi ses så där alla då man mest springer på varandra som hastigast mellan två pass, så detta blir en trevlig sammankomst!
Ska även ta en runda på löpbandet innan så jag får igång blodcirkulation och värme!!
 
I morgon är det fredag hörrni :)
 
 
//PIllan


gott

Ja men nu jäklar är det kallt der får gärna vara några minus men inte tvåsiffrigt ❄️Perfekt middagstips 👍

Men fy s kallt ni har. Vi har bara 20 minus men det är mycket det med tycker jag.
Vilken matträtt du har gjort. Ser väldigt gott ut. Älskar lax. Kram

Ja brrr! LITE för kallt nu. Kan inte gå ut längre med mina små...
Såg VÄLDIGT gott ut iaf!
Trevlig helg

Svar: Hej Karin
Jag har varit in och hälsat på dej i bloggen men kan inte kommentera...!? Klickar på kommenater men det händer inget. Vet ej vad som är fel för mej :(

Kram P
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se