Ett härligt avslut !

 
 
 
Vårt nyårsfirande startade redan  vid lunchtid hemma hos våra vänner på isen.
Vi bjöds på en värmande soppa och ljumma grissinis och allt smakade toppen (speciellt då det blåste lite kalla vindar)
 
 
Sedan var det dags att snöra på sig skridskor....
 
Nikki som fick sina första av tomten gjorde sitt premiäråk och jag måste säga att hon var riktigt duktig!
Endast två gånger ramlade hon och efter en stund åkte hon själv (tog sig framåt..)
 
 
 
 
 
 
Efter ett par timmar på isen tog vi oss sedan in i stugvärmen för en kaffe med dopp. Lite skumpa åkte också fram men jag bara smuttade på ett par droppar för jag körde nämligen bil....
 
 
Matlagningen tog vid och vi åt en klassisk nyårsmeny i form av toast skagen, oxfilé med hasselbackspotatis och en ljuvlig hjortronpannacotta till dessert!
 
 
 
 
 
Kvällen avrundades med domino och kortspel. Så sällan man (jag) spelar nåt men det är roligt då det blir av!
Man har ju några timmar att "slå ihjäl" fram till tolvslaget....
 
 
 
 
Det blev ett härligt avslut på 2015 och nu hoppas vi att detta år har mycket fint att erbjuda!
 
 
Jag startar det nya året med att återgå till arbete i eftermiddag och min familj åker till fjällen.... Så jag önskar er en skön dag och ett Gott Nytt År!!
 
 
//PIllan


en sån mysig dag!!=)

vilken härlig nyårsafton det ser ut som ni har haft :)

Vilken härlig dag!

Vilken härlig nyårsafton ni hade!

Ser underbart ut!
God fortsättning:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se