Hjärngympa som lek!

 
 
 
Hej på er
 
Hoppas eran måndag varit bra 
Jag startade upp tidigt i morse men fick istället göra kväll redan vid 13-tiden!
Hämtade Nikki och tog en sväng förbi mina föräldrar för en kopp kaffe och så skulle "mormor" skaffa Instagram...
Hon var nog mest övertalad och kände sig illa tvungen av sitt barnbarn att följa henne och oss sina närmaste ;)
 
 
Väl hemma så sysselsatte jag och mini oss med en lek som vi ofta gör och som vi tipsar er om! Detta är inte alls så lätt som man först tror.... prova med sambon eller kompisen om ni inte har några barn för det är absolut en "lek" för alla åldrar! Hjärnan behöver motioneras den med ;)
 
 
 
 
 
Plocka fram ett gäng småprylar  (vi har runt 12 st ) och lägg ut framför er, titta en stund och vänd dej bort. Den andra personen plockar bort en sak och du ska sedan gissa vad som saknas...
Som sagt låter lätt....
 
 
 
 
 
Nu har vi ätit middag (meat-free monday) så det blev Quorn-gryta med svamp, sallad och ris. Ska strax byta om för dubbla träningspass, måndag betyder spinning + core = sopslut ;)
 
Ha det bra
 
 
//PIllan
 


En rolig lek det där... Så kul så!=) Det där borde jag göra oftare med min stora son. Kram

Alltså jag har nog ingen hjärna:) glömt den i byrålådan el nåt när jag gör denna lek.barnenvinner i hästlängder.
Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se