Kidnappa en 30-åring!!

 
 
 
 
Ja såhär i jul och nyårs-tider avlöser festerna varandra och mitt i allt fyllde min vän Katarina 30 år igår!
Hon hade öppet hus under dagen och anande inte alls att även kvällen/natten skulle avrundas med ett riktigt party :)
 
 
 
Det var nämligen ett riktigt ruggigt gäng gubbar som knackade på hennes fönster precis då hon dukat undan från alla gäster, satt sig i soffan och lagt upp benen i högläge.....
 
Dessa objudna gäster sa ingenting utan hon fick bara en ögonbindel och leddes sedan ut till en väntande bil....
 
 
 
 
 
Framme i lägenheten där festen ägde rum satt dessa "herrar" fortsatt tysta och väntade tålmodigt på att bli avslöjade. De var dock snälla nog att servera födelsedagsbarnet bubbel medans hon klämde och kände och våndades en bra stund innan vi alla var avslöjade och "avmaskade" !
 
 
 
 
Jisses amalia vad svettigt det var där under masken och vi var dessutom rejält påklädda med kuddar både fram och baktill så det var rejält skönt att få av sig allt och få lite svalkande bubblor i torra strupen ;)
 
 
Katarina var väldigt överraskad och rörd och det blev många tårar och skratt redan under de första timmarna som jag stannade.... kan bara tänka mej senare..... de höll nämligen ut fram till 04 i morse har jag fått rapporter om!!
 
 
 
 
 
 
Något som även var lite kul (till en början...) var att det låg ute två annonser på Blocket där Katarina "sålde" både en sprillans ny tv eftersom hon inte ville att sambon skulle bli förslappad och att man dessutom fick komma och "prov-titta" om man ville, plus  senaste Iphonen till vrakpris då hon fått dubletter i julklapp och egentligen var en Samsung-tjej som inte fattade tekniken med Iphone... :)
 
Ingen av oss låg bakom dessa annonser , Promise
 
 
Ni må tro att hennes telefon gick varm under hela dagen och kvällen !!!
 
Folk var dock både artiga, trevliga och gratulerade då hon berättade sanningen och vissa riktigt otrevliga... Till slut svarade hon på spanska  (lite för mycket Cava innanför västen... ;)
 
 
 
 
Idag gissar jag att min kära vän ligger lågt där i soffan som hon tänkte igår kväll egentligen!
Grattis igen och Tack tjejer för en rolig kväll
 
 
Nu ser ni ska den här bloggaren (som har orange overall på bilderna ) bege sig mot jobbet för en afton i statens tjänst
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se