Liksom helg redan...?!

 
 
 
 
Onsdag och lill-lördag
 
 
Men det är inte därför det vankas "helg" utan jag är nämligen ledig nu torsdag och fredag ;) Skönt med ett par lediga dagar så här mitt i emellanåt....
Däremot får jag glatt traska till jobbet på lördag morgon då ni andra? kanske ligger och sussar skönt i sänghalmen...
 
 
Idag har vi också nått fram till den officiella jul-ska-ut-dagen, Tjugondedag knut. Julen hos mej har ju redan försvunnit fast jag noterade i morse att hissgardinen i köket visst hängde kvar...
Dags att byta ut den mao!
 
Lite nya blommor känns nästan nödvändigt men eftersom kylan är ganska sträng så törs jag inte köpa några krukväxter än.... Får fixa lite tulpanen och andra snittblommor så länge :)
 
 
 
 
 
 
 
Ett litet Mellis-tips får ni hålla till godo med idag och det är en smoothie med hallon, banan och kokosdryck tillsammans med Friggs majskakor som jag toppar med mosad avocado och lite hampafrön!
Gott gott och mättar bra!
 
 
Ja det var väl det hela för idag... :)
 
//PIllan


Ser så gott ut, vill gärna testa det:)

Vad gott det ser ut!
Haha man glömmer alltid något!
Skönt att julen är ute nu tycker jag. Tänk att något som först är så mysigt sen kan kännas så skräpigt;)

Men så härligt att ha lite helg...å den där melissen ser ju toppen smarrig ut!
KRAM vännen

Så smarrig mellis:) kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se