Lite besviken på mej själv...

 
 
 
Fredag så skönt va!?
 
 
Men hos oss hade termometern hastigt gjort ett skutt ner till -15 i morse men har tack och lov jobbat sig mot mer behagliga -1 under dagen...
Jag själv hade två tänkta träningstillfällen idag, först ett svettigt "Annika Sjöö-pass" framför tv:n och sedan en uppfriskande promenad innan jobb.
 
Ehh det bidde inget......!?
 
 
Det där första svettiga var mitt eget val då jag var sjukt trött och hade lite ömmande överkropp sedan gårdagen. Jag valde istället att fokusera morgonen på lek med Nikki vilket självklart också är toppen!
 
Den där promenaden sprack precis innan jag skulle klä på mej och bege mig ut i solen... Precis DÅ började jag fundera på vilken tid jag började jobba och insåg att det bara var 35 minuter bort!?
Hade tänkt helt fel och det var bara att inse att någon prommis blev det heller inte :(
Så nu känner jag mej lite besviken på mej själv helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
Ja så blir det vissa dagar...tur det är fredag i alla fall ;)
 
Smarrig avocado/choklad mousse som är min tillfälliga hung up serverades efter lunch idag. Jag fastnar lätt i en speciell "grej" och äter mej less på den och hittar nåt nytt ;)
 
En härlig fredag på er
 
 
//PIllan


Gott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se