Tulpanens dag, julgransplundring, gym och bastu!

 
Wiieehoo Fredag!
 
 
Vi startar upp med sovmorgon (när nu 06.50 blev sovmorgon...) lugn frukost och sedan ska granen plundras på Nikkis förskola. Jag tänkte vara med för det är sällan man hinner med att stanna en stund där på på dagarna!
 
 
Mitt på dagen har vi sedan en dejt i gymmet och jag gissar på en riktigt svettig fredags-fys så man sedan kan slappna av med myset och känna kroppen så där härligt utpumpad!
Känner mej förresten redan ganska mör efter många dagars intensivt tränande utan vila....
 
Så i morgon blir det på sin höjd en prommenad ;)
 
 
 
Hip Thrust en av de effektivaste övningarna för rumpan!
 
 
 
I eftermiddag har jag lovat Nikki att vi ska ta en skön bastustund på mitt jobb. Vi har jättefina möjligheter där med bastu och liten relax. Så himla skönt att få köra lite "hemma-spa" med inpackningar och skrubb!
Sedan orkar vi nog inte heller laga någon middag så vi kör på after work ;)
 
Låter som en toppen fredag i mina öron och jo en tulpanbukett ska vi allt köpa hem såhär på Tulpanens dag!
 
 
//PIllan
 


Älskar Hip Thrust - första gången jag gjorde den ordentligt med skivstång (som du på bilden) kunde jag inte gå på en vecka -satan va den tog...sen har jag varit fast - Kardashian rumpa here we come ;-)

En härlig fredag önskar jag dig!

Härligt med fredag och vackert med tulpaner. Duktig du är med träningen. Ha en fin helg, kram

Åh har en massa tulpaner hemma också. En otroligt enkel, fin blomma. Hoppas du har haft en bra helg :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se