Välkommen vanliga vardag!

 
 
 
 
Måndag, ny vecka och låångt till högtider...!
 
 
Ja nu får vi vänta fram till påsk( v 12 tror jag visst den är) innan det blir några röda dagar mitt i veckan.
Jag kickar igång med en smoothie fullproppad med godsaker som jag tror min kropp uppskattar väldigt mycket just idag....
Blev ju en soffdag med både pizza och chips igår..... gah nåja det händer ju inte allt för ofta och som jag skrev var det helt enkelt värt det ;)
 
 
Avocado, bladspenat, ingefära, banan frusna hallon och mycket kokosmjölk får denna dag att "rocka"
Har dessutom redan jobbat mej svettig då jag nyss varit ute och gått en match mot snön som kommit under natten!
Jisses så jobbigt det är att skotta....
 
Nikki den lilla sömntutan ligger dock fortfarande och sussar i varma sängen!
Hon har verkligen inte kommit tillbaka i vardagsrutiner med sänggående.... får försöka styra upp detta nu då vardagen är här på riktigt!
 
 
//PIllan


Ställ gärna frågor till min frågestund!!

Hej!
Låter så gott!
Får man be om receptet på din smoothie? / Tina

Svar: Ja!
Mixa frusna hallon, halv avokado riven ingefära halv banan några bladspenat ev steviadroppar och någon slags mjölk av tex mandel, kokos el havre!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se