Vilken termin i ordningen...?!

 
Hej på er
 
 
Det är som sagt back to normal med en helt vanlig vecka OCH det är tisdag..... Vilket betyder Aerobics!
Vet inte riktigt för vilken termin i ordningen.... eftersom det är typ mitt 25 år jag instruerar just aerobics!!
 
 
Genom åren har det blivit diverse klasser för min del
Step Up
Spinning
Slide (minns ni?)
Pump
Olika former av dans för barn och ungdom
Barngymnastik
 
 
Men numera leder jag endast aerobics som för övrigt är min absoluta favorit, älskar att röra mig i takt till musik och få upp ett ordentligt flås :)
Detta är verkligen min feelgood dag i veckan och även om all min träning får mej att må bra så slår inget ett svängigt aerobics-pass!!
 
 
 
 
 
 
Skulle ha varit kul med lite nytt och fräscht i klädesväg också men inget nytt på den fronten.... tyvärr!
Här hittade jag dock nåt riktigt färg-glatt och härligt i Kappahls senaste träningskollektion!
 
Kolla in här för priser och övrig info
 
 
Önskar dej en fin dag
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se