Ytligheter

 
 
 
Länge sedan det handlade om ytligheter så som härliga cremer och ansiktsfixare här i bloggen...
Här kommer därför ett litet axplock av några av mina favoriter för tillfället
 
 
 
 
 
 
 
Tikei har seglat upp som mitt absoluta favoritmärke då det gäller mineralsmink. Använder detta så gott som dagligen och jag märker att huden verkligen mår bra av det! Tikeis produkter är anpassade för känslig hy och innehåller inte Bismuth Oxychloride som kan vara irriterande
 
HÄR hittar du deras sortiment
 
 
 
 
Mitt nästa "måste" är denna BUS från Loréal
Använder den lite då och då nu när man i princip är genomskinlig..... Det är en ansiktsspray som är lätt att applicera och anpassad just för ansiktet.
Tycker den ger en fin färg och måttligt med doft (som brukar vara stark hos vissa bus)
 
Finns att köpa hos de flesta större kedjorna
 
 
 
Här är min bästa "aksunge-qvick-fix"
 
Loréals Blur Cream. En typ av primer som verkligen lägger sig som en sammetshinna på huden och får min foundation att ligga kvar länge.
Den får också huden att verka lite slätare än den är ;)
 
 
Utöver dessa så får jag aldrig nog av bodybutters av olika fabrikat och härliga löddrande duschcremer. Vill alltid ha ett gäng med olika dofter så jag kan variera mej från dag till dag!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se