Doppar dem i tunnan

 
 
 
 
Igår jobbade jag förmiddag så då jag kom hem tog jag och stoppade ner mina solvarma tjejer i badtunnan. Nikki det lilla badmonstret klev upp ett par timmar senare under vilda protester men herregud det där russin-skinnet riskerade ju nästan att lossna ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Morning på er
 
antar att många av er befinner sig i skönaste semester-lunken just nu...! Jag har som vanligt kommit tillbaka in i jobbrutinen blixtsnabbt. Det behövs bara några timmar sedan är man som vanligt igen ;) Fast såklart nu när jag måste upp på morgonen så är jag trött.... Hela semestern har jag varit klarvaken vid 06?!
 
 
Efter jobb och middag styrde jag och två väninnor bilen mot golfbanan och gick en härlig 9-hålsrunda. Alltså vilken härlig kväll.
Dessutom spelar jag som allra bäst då jag spelar med mina tjejer!? Alla karlar är så himla seriösa jämt med golfandet och då blir jag säkert spänd men med girlsen... skratt, lite flams, avslappnat och mycket bättre spel!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag åker Nikki och A på en resa söderut igen. Dom ska hälsa på farmor och farfar i Dalarna och på vägen dit gör dom ett stopp på Järv Zoo. Jag var där med Filippa då hon var liten men Nikki har aldrig varit där så hon är riktigt pepp på detta!
Nu blir det bara jag och Filippa hemma ett tag framöver så lite mindre "marktjänst" och lite mer tid att bara tänka på mej själv....Mammalyx!
 
 
 
 
//PIllan


Men så mysigt å kul att det går bra med golfen!! Hejja dig!
Kram

Vad himla härligt!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se