Helgens begivenhet!

 
På väg till ännu ett av sommarens alla partaj!
 
 
 
 
 
Hallå hej på er, det blev ett långt uppehåll här inne men inte i verkliga livet. Vi har verkligen haft fullt upp och idag får ni se en glimt av lördagens stora baluns då vännen Irene bjöd in till en riktig brakfest. Gardenparty från 18 tiden fram till nästa morgon...
 
Voj voj det har tagit sin tid att återhämta sig kan jag lova!
 
 
 
 
Festen var verkligen super-lyckad med hur mycket god mat och dryck som helst, livemusik från flera av hennes vänner och avslutande dunka dunka tills solen gick upp.... Jag visar er ett gäng med blider men det är bara en bråkdel av alla jag tog.
 
Dessutom är de sista i kameran inte riktigt visningsbara i en blogg... ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag i alla fall jobbat sista dagen innan två veckor barnledigt och det ska bli skönt med en omgång lediga dagar nu igen. Verkar dessutom som vädret ska bli riktigt bra så fingers crossed!
 
 
 
//PIllan


Men herregud vad fina kläder du har!!! tappar hakan ju... Väldigt snyggt...
Vilken fest ni kom på... Och all god mat... ser gott ut.. ha en fin semester. kram

Svar: Men tack söta Jannice. Det är faktiskt HM från topp till tå :)
Kram P
Pernilla/Pillan

Åh, ser helt underbart ut! En sån fest vill jag också på! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se