Repris på lediga, lata dagar

 
 
 
Ja med min barnledighet kom även solen. Man kan nästan tro att jag har ett finger med i väderprognoserna den här sommaren.
Pillan ledig = sol och värme
 
 
 
 
Inte bara solen som gjorde comeback iom ledigheten utan även yoga på morgonen! Har inte yogat på över en vecka då jag jobbat tidiga mornar och annat blaj som kommit emellan men i morse...
Har stelnat till riktigt mycket så det var så där plågsamt skönt att få sträcka och tänja extra länge i vissa positioner!
 
I går kväll blev det en tur till gymmet efter två vilodagar. Det var menat att köra korta högintesiva intervaller men se det struntade jag i... Filippa följde schemat men jag körde biceps och axlar - mina favoritmuskler! Länge sedan jag bara tränat två specifika muskler i superset, så det kändes kan jag lova.
 
 
 
 
 
 
 
 
Här sitter jag och läser senaste Topphälsa om yogisarnas yogi, Rachel Brathen eller Yoga Girl som de flesta känner henne. Jag har följt henne på Insta i några år och hon lever nog verkligen sitt drömliv där borta i Västindien. Yoga, strandliv, healthy food, massa hundar och en love boy !
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag förbereda frukosten här för om ett par timmar är det dags för simskola för Nikki. Hon är så himla laddad för detta och det ska pågå i några veckor framöver. Hon var med mormor och skrev in sig igår och att nu även vädret kan räknas som badvänligt gör ju saken ännu bättre! Inge kul att lära sig simma med 13 grader och snålblåst liksom....
 
 
Ha en toppentisdag
 
//PIllan


Så himla mysigt det låter! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se