Vinklubben - The American style

 
 
 
Tyckte att det var lika bra att gå All In när det vankades Vinklubb med tema USA!!
 
 
 
 
 
Nu har jag några flera härliga sommarminnen att plocka fram i vinter då kylan biter sig fast och allt är mörkt! Vilken underbar sommar-party-vinklubbs-fest det bidde igår alltså! Huvudet har inte riktigt hittat sin rätta "gänga" idag om man säger så....
 
Det ända lite tråkiga igår var att tre saknades. Det är svårt i semester-tider att få alla på plats samtidigt. men ni missade verkligen en kul kväll tjejer och ni var saknade <3
 
 
 
 
Maria var värdinna för aftonen som alltså hade tema Amerika. Självklart bjöds vi på en riktig barbeque med massor med god mat. Hamburgare - to die for!, ribs, grilled corn and potatoe och en uppsjö med tillbehör PLUS såklart många många Coors light (som en riktig college Moovie ;)
 
 
Aktiverade oss gjorde vi självklart också och även här var det all in på college-liv-tänket... vi spelade nämligen Beer Pong!
Man ställer upp plastmuggar med öl i och ska med en pingisboll studsa en gång och sedan helst då pricka motståndarens mugg. Lyckas man får motståndaren dricka upp :)
 
 
Det blev en ganska lång och jämn kamp men till slut förlorade jag och Linda (förlorade och förlorade... vi fick dricka mest helt enkelt mohahahaaa)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 I would Like to thank my dear friends for supporting me and always fixing the best parties! You make me laught so hard I almost peed my pants...        oops did I just say that?!
 
Anyway, I wish for world peace, with all my heart  !!
 
 
 
 
 
Ja så nu ska jag verkligen ta en lazy sunday och lägga mej raklång här ute på altanen... för den här "missen" lär inte vinna några fler Grand Supreme titlar med denna dagsformen. Satsar mot Miss Universum ett annat år....
 
Ikväll ska jag i alla fall gå på ett hårt träningspass så .... ge mej styrka !!
 
 
//PIllan


Hihi.. härligt baluns!
Riktigt snygg är du i miss-klänningen!
/ nouw.com/malinedlund

Men gud så roligt :) jag vill också vara med i eran vinklubb :) härligt gäng och jäklar vad snygg du är detta klär dig!

Så trevligt tema! Vacker klänning!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se