Mina gottegrisar!

 
Hmm undrar just vad dom här två gottegrisarna till systrar håller på med i köket...?!
 
 
 
 
Hej på er
 
I går tog jag en day off från blogg och cyber för att ägna mej åt shopping! Kul va :) Min moster med man var på besök och hon skulle på ett bröllop i sommar och behövde uppdatera med några klänningar och vi hängde såklat på! Helt perfekt då man inte har nåt speciellt själv som ska handlas och alla reor har startar och man plötsligt inser att visst behöver jag också lite nytt!! He he...
 
Kom hem med flera kassar ja både jag, Nikki och Filippa fyndade och min moster hittade allt hon behövde!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Något helt annat nu är nämligen att vi misstänker att Filippa är gluten-intolerant....
 
Hon har under senare delen av våren fått väldiga problem med magen, ingen aptit (från att ha ätit som en häst..) viktnedgång, energi-lös, trött, problem med utslag, tandkött osv
 
Hon var till läkare i Falun som trodde att det var stress och hon fick någon typ magkatarr-medicin. men efter fleera veckor och inget blev bättre bestämde jag att nu utesluter vi all gluten från hennes kost. Enklare då hon är på hemmaplan i sommar
 
Och nu efter några veckor har alla symtomen försvunnit!! Vi har ju såklart inte fått det konstaterat från läkare men då hon mår SÅ mycket bättre kommer vi självklart fortsättningsvis att i största mån undvka gluten!
 
 
 
 
 
Ja självklart var det chokladbollar dom bakade och smaskade i sig!! Självklart med glutenfritt havregryn i smeten :)
 
 
 
Ha en fin onsdag
 
//PIllan


Skönt att hon mår bättre! Och vad kul med lite shopping!

mumms

Vad skönt att ni kom fram till vad det var! Mums, med chokladbollar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se