One perfect day!

 
 
 
 
Hej på er
 
Under gårdagen besökte vi Kamilla och lilla Tilda för lunch, fika och brygghäng, en perfekt dag på alla sätt!
Maten vi blev bjudna på var quinoasallad med kycklingspett, aioli, tzatsiki och rabarberchutney, så gott!
Jag hade sedan bakat en cheese cake som jag lägger ut recept på inom kort.
 
 
Tilda blir överlycklig så fort hon får se Nikki och känslorna är besvarade. Nikki älskar att få fixa och dona med sin lilla vän och Tilda vill såklart härma allt som denna "stora" tjej gör.
Filippa var också med och fick träffa sin gudmor, det händer inte så ofta nu när hon inte bor hemma...
 
 
 
 
 
 
 
Konsten att ta en Selfie... the old way ;)
 
 
 
 
 
 
 
Fick flera paket och dom var helt perfekta, Tack ♥
 
 
 
 
 
Visiten avslutades nere på bryggan och galningen Nikki tog ett dopp. jag kan meddela att knappt något hade fått mej att kliva i is-vattnet... min arm typ frös fast då jag kände på temperaturen!!
 
 
 
Tack än en gång för en mysig dag
 
//PIllan


Tack själva för en supermysig förmiddag!! 😘





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se