Vänner över på "suring"

 
 
 
 
Jamen vilken härlig sommardag vi fick igår!
När jag steg upp på morgonen var det ganska grått, kallt och kändes allmänt trist. Men eftersom vi hade mycket att göra så körde jag igång gräsklipparen direkt. Hann bara gå ett par varv innan det blev alldeles för svettigt och short plus linne var enda alternativet.
Sedan blev det en blå himmel med bara lite sommarmoln, så toppen helt enkelt!
 
 
 
 
Vänner kom över på favoriten surströmming och alla har vi nog en åsikt om denna rätt, älska eller hata!?
 
Här intas den med följande tillbehör
 
Tunnbröd
Färsk potatis
Röd lök
Gräddfil
Riven västerbottenost
Hackade tomater ,on the side
 
 
Äter alltid min strömming på macka med alla tillbehören på, alltså detta är en delikatess!
 
 
 
 
 
 
Filippa har nästan alltid också gillat strömming men Nikki har vi inte lyckats med....än!
 
 
 
 
Jag och Filippa var och tränade ett styrke-pass igår men oj vad vi var svaga....?! Alltså seriöst, hur mycket kan man tappa under en semester-vecka...
 
Kan ju vara så att vi bara var lite slöa men nu sätter vi igång med Filippas sommarfys. Hon har fått ett schema och jag tänkte även jag haka på detta. Ni ska få det på pränt om några dagar men jag kan meddela att det är mycket löpning, både distans och intervall HJÄLP!!
Idag ska vi löpträna 1 timma... one hour, kanske bloggar från akuten i morgon ;)
 
 
 
//PIllan


Jag älskar fisk men surströmning har jag aldrig provat...tycker det verkar lite läskigt!! ;-)

Ohh hmm skeptisk till surströmming, men du har ju lagt ut supermysiga bilder, så det ser gott ut =D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se