Ananasfrukost och en extra tidig morgon

 
 
 
 
 
Solen skiner och det droppar från taken, härligt! Men eftersom påsk är nästa vecka så hade jag gärna sett att det var fortsatt kallt på nätterna för som det tinar nu känns det som om vintern och snön kommer vara väck innan vi hunnit fram till påsk
Jag vill gärna ha snö ( iaf i fjällen) då det ska firas påsk. Solen, snön och uteliv hör till för mej då jag firar denna högtid
 
 
 
 
I morse hällde jag upp en drink....
Jag hade ananas kvar sedan helgen och mixade ihop med galiamelon och kokosmjölk, som en Pina colada! Smak av sommar och soliga stränder, en drömdrink till frukost!
Behövdes verkligen nåt lite uppiggande idag då Nikki ropade på mej 03.57 och sedan kunde jag inte somna om....
A är förkyld och började plötsligt typ yla som en varg och jag trodde döden stod bredvid sängen för att hämta honom ?! Herregud ni vet karlar + förkylning liksom!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I kväll är det som vanligt aerobics igen och jag ser fram emot att få svettas riktigt rejält. Detta är för mej en riktig urkörare och jag kan i princip vrida ur kläderna efter en timma!
Älskar känslan då jag tagit ut mej och blir så upplyft av endorfinruset
 
Har tänkt mej att ta tag i löpningen nu när våren kommer. Om jag bara "står ut" i tre veckor så tänker jag att kanske kommer jag gilla det...? Inte som ett aerobicspass men kanske som en liten förälskelse...
Löpning är ju framförallt lättsamt då det kan utövas överallt och inga större förberedelser behövs.
Ja jag återkommer självklart hur det kommer att gå... ni som hängt här ett tag vet att det inte alls är "PIllanstyle"
 
 
//PIllan
 


Vad gott det ser ut! :)

Gott!

Åh, det låter jättegott <3

Låter ju otroligt gott... Mums..





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se