Drömmer om en "Porch"

 
 
 
Tänk dej att krypa upp i en av gungorna, dingla med benen och njuta av ljumma vindar
Bild Pinterest 
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
 
Har så smått börjat både att drömma, fantisera och verkligen planera inför sommaren och kommande altanhäng.
I höstas då A skulle iväg med ett lass med sopor till tippen passade jag på att slänga med alla utedynor på släpet...
De hade några år på nacken, var rejält solblekta och hade i stort sett gjort sitt
Har ju även tankar på en helt ny möbelgrupp men hmmm vi får se, jag har flera olika idéer om hur jag vill ha det. Kanske bäst att känna in sig ett tag till innan jag slår till.
Jag får helt enkelt piffa upp den gamla möbeln med lite nya dynor så länge.
 
 
 
 
 Bild Pinterest
 
 
 
Jag är oerhört svag för rotting och korg och har så varit i flera år. Så fort jag ser en bild med möbler som liknar dessa på bilden ovan så "hajjar jag till".
Till detta älskar jag blått och vitt och skulle gärna få go bananas i någon Lexington-butik (utan att ta hand om betalning ) Älskar sådana amerikanska hus med rejäl porch runt nästan hela huset med en obligatorisk gung-bädd och very new England-style!
 
Vi har en stor altan så jag skulle absolut kunna ha någon slags gunga upphängd, tips på någon snygg ni kanske sett?!
 
Eftersom den här stilen tilltalat mej så länge så är det förmodligen det jag ska gå på!
 
 
 
 
Ha nu en riktigt bra dag så ses vi i morgon (pass på 1 april...)
 
 
//PIllan
 
 


Vilken ljuvlig bild! En sådan skulle man ha på altan :)

Vilken ljuvlig bild! En sådan skulle man ha på altan :)

Åh så fint!
Håller med. Älskar verkligen Lexington! Men tyvärr passar det inte in i vår typ av lägenhet/stil vi har nu😊

Kan kopiera dina tankar rakt av - vill också ha!!

Svärmor köpte en sån där hänggunga i rotting som typ hänger i ett stativ
den är svart
kan knäppa en bild om du är intresserad 😊

Svar: Ja Jane jag tror precis vilken du menar! Tror jag såg den ifjol typ på Plantagen ?! Jättefin var den
Kram
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se