Fjädrar i grenen...

 
 
Fredagen är här 
 
 
 
 
God morgon på er
Jag vaknade av mej själv och tassade försiktigt upp.... möttes av en fantastisk soluppgång då hela nedervåningen fick ett magiskt ljus. Vilken härlig start!
 
 
Knappa veckan kvar till påsk och vi har satt fjädrar i riset här hemma.
Nikki hade tillverkat en hel hög med fina "ägg" på dagis som hon ville pynta med tillsammans med vita fjädrar. 
Jag kör på med naturfärger och lite svart och lite vitt... inga knalliga färger här inte !?Gillar dock färger i påsktid och har smugit in lite pasteller i form av ljus och blommor! Men bara lite....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har inga egentliga planer nu på förmiddagen utan det blir lite fix här hemma bara. Det där skinande rena hemmet som faktiskt existerade förra helgen har försvunnit....
Så det är väl att försöka återskapa en del i alla fall!
 
Tvätthögen har också vuxit till sig så tvättkorgen ropar att den vill göra en snabb viktminskning! Ja jag gillar att hjälpa till så visst jag kan nog fixa det!
 
Kvällen ska vigas åt mina arbetskollegor men jag planerar att vara hemma lagom tills dom börjar dansa i kvällens begivenhet Let´s Dance. Spännande att se vem som blir först att ryka
Johan Rabeus var inge vidare om ni frågar mej!
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fylla köket med kaffedoft och blanda till någon god smoothie så kroppen får sitt och kan köra igång!
 
 
 
Önskar dej en riktigt fin fredag
 
//PIllan


Men så fint skruttan gjort! Det är ju nått speciellt när dom gjort saker själva å ser så där nöjda och glada när det får vara framme - måste värma i mamma hjärtat!!

Kram vännen! Hoppas du får en härlig helg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se