Godis the Pillan-way

 
 
 
Hej hej annandag påsk!
 
 
 
 
Trots sommartid så verkar min kropp och knopp vara som en Iphone och ställer om sig själv och jag vaknade i vanlig ordning kl 06!
Smög tyst som en mus så jag inte skulle väcka Filippa som jag delade säng med i natt. Mysigt att få ha stora tjejen nära då det inte alls händer ofta nu för tiden!
 
Hon var dock uppe bara dryga timmen efter mej då hon skulle på fiske med sin pappa. Solen behagade ju skina så jag gissar att dom får en härlig dag.
 
Jag själv hade bokat en dejt med en av mina äldsta vänner för en skön PW. Inte så ofta som hon är "hemma" så det gäller att passa på. Vi hann bara avhandla en bråkdel av allt som hänt sedan sist men trevligt ändå.
 
 
 
 
 
 
 
 
När man ätit lite för mycket av smågodis under helgen så smakade det extra bra med ett stort fruktfat med grädde (och nutella för F) i går kväll.
 
Älskar verkligen frukt och grönt!
 
 
 
 
 
 
NJIE har släppt en bubblig variant av sin osötade dryck, Freeno och den här som smakar ananas och kokos blev min favorit.
 
 
 
 
 
 
A och Nikki har även dom kommit hem igen så nu är familjen åter samlade. Trist bara att jag måste lämna dem för en eftermiddag med jobb...
Nåja efter en veckas semester är det väl bara att börja knega igen!
 
 
//PIllan


mumms

Vilken god frukttallrik. Jag ska alldeles strax göra i ordning en tallrik med lite nyttigheter.

Härligt med tjejmys och det där fruktfatet mmmmm så galet gott. Fin vecka till dig. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se