Grattis till oss

 
 
 
8 mars och Grattis alla kvinnor, tjejer och babes!!!
 
 
 
Jag och Nikki "firar" med lite smoothies och mackor ;) Nja firar kanske vi inte direkt gör men lite i magen måste man ju alltid ha och särskilt efter ett riktigt svettigt gym-pass!
 
Vi startade nämligen upp med en vända till träningsstället och jag körde ben/rumpa..... Inte min favorit men det måste göras mellan varven!
Försöker göra det som en cirkel, så jag väljer ut 5 övningar och kör den 5 varv med 10 reps av varje övning!
 
Ganranterad puls och svett-fest utlovas
 
 
 
 
 
 
Något som var lite trist i dag var att vi fick säga hej då till Filippa som nu har avslutat sitt sportlov...
Det blev lite längre än planerat..  Hon skulle upp till Boden för SM den här veckan så var det bättre att stanna här en extra dag än att sitta och åka ner till Falun för att direkt vända uppåt landet igen!
 
Ska bli kul att se hur det går med tävlandet då hennes säsong enbart handlat om rehab hittills....
Hon startar i slalom och storslalom och tävlingarna går av stapeln i helgen.
 
 
 
 
 
Nikki ska åka till fjällen med A i morgon för några mysiga dagar med farmor och farfar! Jag själv blir hemma och jobbar....
Men jag ser faktiskt fram emot lite tid bara för mej själv! Ska ta tag i en rejäl storstädning av hela huset och det kan ju ta några dagar....
 
Nu blir det en eftermiddag i statens tjänst
 
 
//PIllan


Låter son en riktigt mysig morgon! Ser ju himlans härligt ut :) Kram Jannice

Va rumpa å ben som är såååå roligt att träna - säger hon som hatar axlar som du älskar *Skrattar*

KRAM på er!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se