Lillelördag

 
 

Välkommen onsdag
 
 
 
 
Idag var jag inte glad då klockan ringde..... Har sovit som en kratta?!
Kunde inte somna fast jag var trött som en sömngångare och sedan vaknade jag flera gånger....
Jag vet inte riktigt vad detta berodde på?
 
 
Dock känner jag mej pepp och uppåt idag då det vankas aerobics framåt kvällen!
Jag jobbade ju igår kväll och därför har min klass flyttats till idag istället och förra veckan var jag ju sjuk.... så nu jä**ar blir det åka av ;)
 
 
 
 
Något mer jag är helpepp på är att städa undan vintern och välkomna våren! Googlar frenetiskt inspo till hemmet och jag ser så mycket fint
Ellos tillexempel, fortsätter att leverera både då det kommer till kläder och inredning! Galet mycket fint om ni frågar mej och bara en sån sak att deras nya "ansikte " är Sarah Jessica Parker !
 
Ta er genast en titt och låt er inspireras ni med KLICK
 
    
 
 
 
 
Den här "marmorvågen" är definitivt inte över och här är två av mina favoriter som skulle vara helt perfekta till plockbrickan i vår!!
 
 
 
Rubriken antyder också om att det är dags för en annan stor favorit hos mej nämligen podden med samma namn Lillelördag.
Anitha Schulman & Ann Söderlund är tokroliga men samtidigt tar de upp vardagliga problem och alltid med en feministisk ton!
Här kan du lyssna om ni inte tidigare hittat till dem KLICK
 
 
 
 
 
Nu önskar jag dej en fin onsdag
 
 
//PIllan


Åh vad fint!

Alltså tänk att man inte behövt gå upp till alarm sedan i september, sjukt ändå:p
Hoppas träningen gick bra:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se