Makeover monday

 
Påskveckan är här!
 
 
 
Härliga tiden, jag gillar verkligen påsk då det inte är lika uppsjåsat som tex julen. Att jag dessutom vaknade till en veckas semester gör ju saken ännu lite bättre!
 
 
Jag startade dagen med en underbart skön ansiktsbehandling hos Susanne. Rengöring, peeling och den där lilla maskinen som hon använder för att avlägsna övre hudlagret och sedan bara slurp säger det då serum och krämer läggs på!
 
Inte riktigt färdigfixat bara med ansiktet... nä knoppen har ju en kalufs också och denna hade blivit trist med utväxt och slitna toppar. Iväg vidare till frissan där jag blev riktigt sommarblond och nyklippt så nu är jag påskpiffad!
 
 
 
 
Underifrån....Nikki agerar fotograf
 
 
 
 
 
 
Väl hemma igen så blev jag bara SÅ sugen på påskmat (julmat, midsommarmat, hi hi )
Det fick bli lite senapssill, gravad lax, potatis,ägg,  knäcke med både kaviar och ost, Mums! Så himla enkelt och samtidigt så gott. Glöm heller inte hur mycket bra protein och fina fetter den här lilla tallriken ger, tummen upp
 
 
Nu ska jag ringa min mamma för att planera och styra upp maten i påsk!
 
 
//PIllan


Åh inte bara jag som var sugen på påskmat idag :) Här blev det sill, ägg, potatis och gräddfil till lunch och så gott det var :D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se