Äntligen "ringmärkt"

 
 
 
 
 
Lite spex innan allvaret.... Nikki har fått återberättat hur storasyster reagerade då hon skulle genomgå vad som komma skulle för sisådär 12 år sedan och ville därför inte vara sämre... ! ha ha ha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja men sedan var det dags, tvätta märka ut och så skjut... pang så satt där en liten "diamant"! Men jo det gjorde visst ont och några tårar kom det med men man är ju tvungen att bita ihop och ta även i andra örat!
 
Min frisör och vän Nettan var snäll och ställde upp med detta barnplågeri trots att hon inte gillar att göra illa barn i vanliga fall ;)
 
 
 
 
 
Titta vilken liten sötnos med örhängen och nu efteråt är allt tip top!
 
 
 
 
 
Ja Nikki har pratat både länge och väl om detta med örhängen och jag har aldrig protesterat. Filippa tog hål då hon var i samma ålder och även jag själv faktiskt!
För några dagar sedan bestämde vi att det var lika bra att göra det nu innan sommaren med bad och strand kommer. Så nu är det gjort och jag gissar att det kommer att traska en riktigt nöjd och lite mallig tjej till förskolan i morgon...!
 
 
 
//PIllan


Men sötisen då - vilken lycka å så fin hon blev!

Jag har skickat vidare ett litet moraltest till dig inne på min blogg - om du vill förstås!
KRAM

Jag tog också i ung ålder, det är så himla smart - man blir ju mer rädd ju äldre man blir! Haha! Söta bilder!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se