En timma för tidigt...

 
 
 
 
 
God morgon tidiga morgon...
 
 
Så här var det att jag i går kväll vid sänggående ställde klockan 15 minuter tidigare för jag behövde förbereda kyckling inför middagen idag. Kan bli lite stressigt då jag ska ha aerobics och jobbar länge så jag  var lite strukturerad och förutseende helt enkelt...
 
Vaknar lite före alarmet idag kliver upp, fixar med kycklingen och slänger in den i ugnen och DÅ inser jag att jag har klivit upp inte bara 15 minuter tidigare utan 1 timma och 15 minuter tidigare....
Jamen suck!!
 
 
Men inget fel med det egentligen för nu har jag extra-tid att göra nåt annat. Tänkte först dra ut på en PW men herregud det är -2.5 grader ...inte ok!
Så nu ska jag dra på med yoga-kläderna och köra ett skönt wake up pass här . Solen strålar trots kylan så pigg bli jag nog :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nikki svischar fram på altanen med sin lilla kick-board. Hon börjar bli lite våghalsig och tar snäva svängar precis vid trappkanten så mitt hjärta åker upp och ned i halsgropen.....
 
Igår kväll var hon och A här nere vid vattnet och fiskade då jag tränade. Nikki stod på en sten och kastade med sitt spö och plötsligt har hon napp. A skyndade dit för han såg att det såg ut att vara "nåt större"
En liten kamp följde och sedan drog dom tillsammans upp en riktigt stor gädda på ca 6 kg !! Nikki var mer än nöjd :)
 
 
Nu säger jag Namaste......   //PIllan


Galet hur det kan bli ibland...men skönt med en extra timme till lite Yoga!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se