Mors dag

 
 
 
 
Stort Grattis alla mammor ute i landet!
 
 
 
Vaknade till en sol denna morgon och det känns som ett tecken efter flera veckor av grått kallt väder... Jag går nämligen på sommar-semester om några dagar och det känns ju sådär att ha så tidig ledighet!
Men då vi har perioder juni, juli & augusti på mitt arbete så får man inte välja.
 
 
 
Hoppas hoppas att det kan få bli en fin junimånad för det är ju som vackrast nu när hela nätterna är ljusa och man bara vill vara ute och njuta av detta! ( nu tog jag väl i... när var jag senast uppe en hel natt.. men ni fattar sitta ute sent på altanen etc )
 
 
 
Just altanen ska få lite love and caring av mej bara jag fått lite frukost. Har inte ens tagit fram våran utemöbel för som sagt här har bara vara blä-väder... Blommor får jag väl piffa med allt eftersom för den delen har jag heller inte fixat :/
 
 
 
 
 
 
 
 
Firat morsdag har jag dock redan gjort för jag och Nikki hade en riktig helkväll igår. Det skulle först vara lax och bulgur-sallad som mini nästan alltid väljer. Sedan bestämdes det att mycket frukt och bär till efterrätt plus att mamman skulle få sin favorit-ost St Agur om Nikki fick glass... DEAL! Får inte nog av den osten alltså....
Inget vin alls i helgen utan till detta drack vi Loka Crush ;)
Sparar vinet till semestern!
 
 
 
Nikki ska åka med mina föräldrar till min mormor idag för att fira morsdag, själv ska jag jobba eftermiddag och A han är på Solvallla och kollar på Elitloppet...
Så tja jag antar att jag blir uppvaktat med något riktigt fint typ stor diamant eller chanel-väska då han kommer hem.... eller förmodligen en tom plånbok ;)
 
 
//PIllan


Tack desamma till dig!=)

Jag håller tummen för diamanten:):) Vilken myskväll och den där osten, stort gilla på den..... Tack vännen för dina ord hos mig de värmer både i hjärta och själ. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se