Nä jag vill varva ned

 
 
 
 
 
Igår efter aerobicspasset var jag helt slut....
Brukar vara tvärtom att jag är piggelin men inte denna gång! Kände att jag behövde en rejäl nedvarvning och återhämtning och min favorit just nu är min ögonmask.
Thera Pearl heter den och jag köpte den på Apotea KLICK
 
Den kan både kylas i frysen och då lindrar den svullna ögon, huvudvärk och spänningar. Masken kan även värmas i mikron och lindrar då torra ögon, ögonlocksbesvär, förkylningsbesvär etc
 
Jag älskar att lägga mej en stund med denna och varierar mej mellan kallt och varmt!  Vid användning formar sig masken efter ansiktet då den innehåller mjuka små "pärlor". Skön avkoppling för snabb återhämtning av knoppen
 
 
 
 
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se