Önskelista maj

 
 
     
 
 
 
 
 
God morgon vänner
 
 
Nu verkar våren gjort entré på riktigt och väderpresentatörerna har genast åkt upp på min favoritlista :) Självklart blir man med ens sugen på att klä sig i ljusare kulörer och färger. Jag kikade runt hos Lindex KLICK och fann några plagg som genast åkte upp på min önskelista!
 
Gult, alltså vilken glädjefärg
 
Klänningen ser hur skön ut som helst med liten ärm och svepande kjoltyg. Den gula toppen i klassiskt ärmlöst snitt, halvpolo och rynk.
 
Byxorna nedan är bara SÅ snygga. Jag är överförtjust i den här modellen som är lite "sailor-inspirerad med guldknapparna!
 
 
 
 
 
 
 
 
               
   
                 
 
 
I dag jobbar jag som vanligt och tisdag innebär även aerobics med bästa gänget!
Men sedan har jag två lediga dagar att se fram emot och i morgon kväll ser jag även fram emot en afton med tjejer, bubbel och förhoppningsvis givande diskussioner! Jag berättar mer om detta senare men jag har planerat och försökt få till detta sedan i januari...!
Så ni må tro att jag är pepp!!
 
 
 
 
 
//PIllan
 
 
   
                              
                      
 
 
 
 
 
 


Himla fin klänning!! :)

Jamen gult verkar vara sommarens färg,var in på butiken zara och jisses så mkt gult det var,snyggt till brännan:) kram

Mycket snyggt och gult är superläckert.... Japp nu vill man verkligen sporta runt i sommarkläder och glömma allt vad vinterkläder heter. Fin helg. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se