Snabbmat innan dubbla träningspass

 
 
 
 
Äntligen måndag
 
 
Hemkommen från jobb och förskola ska jag och mini strax slänga i oss en riktig favorit middag här hemma, bulgursallad med lax och diverse grönsaker.
Om jag frågar Nikki vad hon önskar till middag så blir svaret oftast detta!
 
Gurka, broccoli, majs och fetaost är hennes favoriterna bland grönsaker och tillbehör. Plus gärna sådana baguetter som värms i ugnen, det gillar Nikki väldigt mycket. Jag tar också gärna sådana snabba kolhydrater då jag som ikväll ska träna två träningspass. behöver rejält att "ta av" så inte jag säckar ihop... ;)
Jag vill även gärna ha typ bladspenat, röd lök, blomkål, paprika i min sallad men anpassar alltid så Nikki ska tycka om det mesta
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll kör jag spinning och core-träning. Ska bli toppen att få starta vecka med en riktig Wake-up för kropp och knopp!
 
 
 
 
 
Önskar er en fin start på veckan //PIllan


Det ser gott ut, tack för tipset! Är laxen varmrökt eller stekt?

Svar: Ugnsstekt lax denna gång!
Pernilla/Pillan

Mums vad det såg gott ut! Får nog provas hemma! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se