Söndag & abstinens

 
 
 
 
 
Go kväll på er
 
 
Önskar så att jag kunde skriva att bilden var från idag men så är dock inte fallet... Vi kom hem från våran tripp vid 16-tiden och trots att jag typ inte gjort något förutom en liten kort skogsprommenad i "myr-tempo" (Nikki var med) och sedan bilresan hem, så var jag SÅ trött.... Jag gillar inte den känslan då man är trött just för att man liksom gjort "för lite"
 
Jag tycker om då jag har varit effektiv och fått bocka av listan med to do:s, då är det en skön trötthet!
 
Ja så därför blev det inge träning i dag och inte heller igår då vi var på föräldramöte och satt i flera timmar... så nu har jag abstinens efter endorfiner!!
Riktigt längtar att det ska bli måndag och ny vecka med nya friska tag :)
 
 
 
Nu blir det 10:de och sista avsnittet av superbraiga Springfloden på kanal 1
 
Trevlig kväll  //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se