Två favoriter

 
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Ja idag får ni ta del av två favoriter....
 
Den ena känner ni igen vid det här laget nämligen chia-pudding. Så himla gott och jag gör helst min på kokosmjölk. Alltid med lite vaniljpulver och ett par droppar stevia, gärna med kokos-smak. Ja jag älskar kokos....
Gillar att äta det som ett mellanmål eller att ta fram från kylen efter ett träningspass!
 
Min andra favorit är författaren Kristina Ohlsson och just nu läser jag hennes bok Mios Blues. Detta är uppföljaren till Lotus Blues. Detta är böcker i genrer hårdkokta thrillers med konspirationer och brott av det värre slaget... Spännande och svåra att lägga ifrån sig!
 
Tidigare har jag läst hennes böcker Davidsstjärnor (superspännande) och Paradisoffer.
 
Gillar ni deckare/thrillers så kan jag verkligen rekommendera denna författare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja den där sommarvärmen försvann verkligen i en vindpust idag! Förmiddagen var varm och skön men mitt på dagen började det blåsa och vips gjorde termometern ett skutt ´till 13..... Ja happ det var det de :/
 
Själv gjorde jag i alla fall något livsviktigt idag, nämligen cellprov. Fattar inte att många kvinnor struntar i dessa kallelser och kanske utvecklar cancer som upptäcks försent!
Otroligt onödigt då vi har denna förmånen i vårt land. Gå alltid både på cellprovstagning och mammografi då du blir kallad, så viktigt!
 
 
Nu väntar jobbet på mej
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se