Då åker vi igen då!

 
Äntligen måndag och nya tag om träningen
 
 
 
 
Morning
 
Väldigt skönt att ha sovmorgon just på en måndag kan jag lova! Nog för att jag kliver upp med Nikki och A för frukost men ingen stress och iväg utan manjana tempo inleder veckan
 
 
 
Nu känner jag mej fit for fight igen efter dryga veckans förkylning. Glad att jag väntat ut bacillerna och hoppas nu att dom fortsätter hålla sig borta.
Började dock ganska soft med en rask prommenad följt av övningar här hemma med hjälp av kroppsvikt och gummiband (så bilden är från ett tidigare tillfälle...) Som avslutning blev det cirka 20 minuters yoga och nu känner jag mej verkligen som ny igen, älskar att träna!
 
Vidare i veckan vankas som vanligt igen aerobics i morgon, styrka i gym både onsdag och torsdag och hoppas sedan kunna riva av nåt konditionspass i helgen! 
 
 
 
 
Nu lunch och sedan lite eftermiddagsjobb
//PIllan


Hej!
Du verkar ha så himla bra kolla på muskelgrupper och vilka övningar som passar vad och så, har du några bra tips på att träna upp underarmar och handlederna?
Min handleder är lite klena vilket försvårar övrig träning. Tyckte ditt inlägg om tips för tricepsövningar var riktigt bra!

Svar: Hej Ida
Ja underarmar och handleder är lite trixigt... Ofta har man dålig greppstyrka så jag brukar träna bara på att hänga ( typ i chin-räck)! Sedan fortsätta med att släppa en hand i taget, jobbigt som sjutton👍🏼 Lycka till!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se