Känslan en måndagkväll

 
 
Några tända ljus lite varstans i huset krävs nu i den mörkaste tiden på året!
 
 
 
 
God kväll
 
 
Hur har ni det så här på måndagskvällen?
 
Visst känns det ganska bra att vi fixat veckans första dag... måndag som många bävar lite för där på söndagskvällen innan. Men min dag gick alldeles utmärkt!
 
Jag tog hand om en nyanställd tjej idag och startade hennes introduktion på jobbet, så det blev en rätt soft arbetsdag.
Halkade mej sedan vidare för att hämta hem Nikki från fritids (bara blank-is ute nu...) Glad att klara alla lemmar utan benbrott!
 En lycklig mini som möter upp gör även att mammans humör går upp några snäpp! Tänk att någon kan bli så glad av att se mej liksom ♥
 
 
 
Behövde inte laga någon middag eftersom vi hade lite rester kvar sedan söndagens lunch. Jippi vad skönt...
 
Drog på mej träningskläder och stack iväg på en timmas riktigt skön spinning då jag fick trycka upp pulsen över 90% av max, så himla skönt för både kropp och knopp!
Genomsvettig och underbart "urvriden" kändes duschen extra nice OCH precis efteråt en bit saffranspannkaka med lite chiasylt på toppen ;)
 
Jo då den här måndagen gick ju riktigt geschwint!!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se