Mellan gym & jobb

 
 
Lite fluffig rosa påfyllning efter dagens sköna träningspass.
Hallon (frusna ), vaniljkvarg och kokosmjölk
 
 
 
 
 
 
Torsdag och vart är den utlovade snön?!
 
Alltså detta är riktigt risigt väder, spöregn igen...nej nej nej inte OK. Fast å andra sidan detta är väl vad man har att vänta av denna mörka ruggiga månad, november. 
Längtar så tills advents-stakarna och stjärnorna får lysa upp, mysigaste tiden!
 
 
 
Idag blev det en riktigt skön genomkörare i träningsväg
Jag startade att jogga i 20 minuter på bandet. Lutning inställd på 5 så jag riktigt skulle få igång benen. Genomvarm i kroppen körde jag sedan ett pass med enbart skivstången. Vikterna fick bli ett antal som jag visste att samtliga inblandade muskler skulle klara av. Jag bytte alltså inte vikter utan hade samma genom alla övningarna.
 
Frivändning
Marklyft
Thrusters
Militärpress
Benböj
GodMornings
 
10 reps av varje utan vila emellan, detta körde jag 4 varv alltså 40 reps av samtliga övningar
Visst efter ett varv kan du pusta ut lite och sedan på´t igen i ett flyt!
 
 
 
 
Nu ska jag ta hand om hemmet med lite plock och tvätt innan jag beger mej mot jobbet och kör ända till 22 ikväll!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se