Nikki & papi har shoppat!

 
 
Nöjd Nikki i sin nya skiddress, nu kan vintern komma!
 
 
 
 
Morning vänner
 
Min förkylning har ändrat form från halsont till riktig "bonna-förkylning" med näsa röd som Rudolf och öppna spjäll, konstanta nysningar och allmänt seg i kroppen....
Tyvärr tyvärr blir det därför inget aerobics-pass denna veckan. Så ni deltagare som läser här please spread the word! Gillar inte att ställa in mina klasser men med åren har jag inte bara blivit äldre utan också klokare...Min kropp behöver vila sig i form nu!
 
 
 
Det är absolut ingen idé att börja beklaga sig över en förkylning (det finns så mycket värre sjukdomar...) och ett par förkylningar per år får man definitivt räkna med!
Det trista är bara att både min smak och lukt har helt eliminerats... Körde nyss ner näsa in en burk body butter med mangodoft och kände inget... absolut ingenting... :(
 
Tror jag kan gå ut och bryta några bark-bitar och äta till lunch, sak samma liksom ;)
 
 
 
 
 
I helgen var A och mini till fjällen och kom hem med den här superfina skid-dressen!
Jag är allt imponerad då dom lyckats hitta en i den perfekta ljusrosa färgen som jag gillar SÅ mycket på mini!
 
Hon har även vinteroverall och överdragsbyxor i samma färg den här vintern.
 
Dressen är av märket 2117 of Sweden KLICK
Jättemjuk och varm (tror jag) med flera fina detaljer. Gillar att den även går ned en bit över rumpan och Nikki påpekar och visade även det fina grå leoprintade fodret.
Den är vatten-avvsande, har tyg som andas och torkar fort
 
 
 
 
Kolla in den här tjejens framtänder som börajr peka åt lite olika håll... snart ett minne blott!
 
 
 
 
 
Som ni ser på bilderna har vi inte alls speciellt mycket snö...
Runt omkring oss har det kommit flera decimeter men just det här området av Sverige verkar ha haft ett lock på senaste dagarna?!
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta en skön dusch och fortsätta försöka att kurera mej!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se