Nu börjar det....

 
Detta är verkligen min största last den här tiden på året!
 
 
 
 
 
 
Det går inte att hålla emot längre, bring on the glögg och pepparkakor nu!!
Har man dessutom en bit krämig St Agur så kan knappast något gå fel....
Nästan kriminellt gott om ni frågar mej! Det bästa med advent och jul är verkligen smak och doft.
 
Jag älskar kryddiga dofter och har gärna en uppsjö med hyacinter och doftljus som luktar kanel och fikon... Glöggen ska helst drickas en liten kopp varje dag och en svag doft av saffran får gärna sprida sig i köket.
All In bara!
 
 
Nu ska jag dock laga en veggie middag som ska njutas i min ensamhet, jo för nu är även A bortrest... Sedan blir det aerobics för hela slanten innan jag landar i soffan med just glögg, några goda ostar och ett par pepparkakor!
 
Jabbadabbadooo.....
 
 
 
 
 
Lillördag var det visst och jag är dessutom ledig torsdag och fredag. va sa ni nu då, helgmys på en onsdag!
 
 
 
//PIllan


Men så mysigt å så gott!!!

Jag köpte mina första peppisar idag å tänkte nog festa på dom till helgen å då korka upp premiär flaskan med glögg!
KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se