Sånt som får dej att undra....!

 
Pillan i ett skyltfönster... lättklädd i en konstig pose... det är verkligen sånt som kan få en att undra!?
 
 
 
 
 
 
Hej vänner
 
Jag har stora problem med överföringen av bilder från kameran in i computtern, skrutt prutt... Jag ogillar verkligen sådant, men så snart jag fixat detta kommer färskare bilder
Men varför då inte passa på med en riktig TBT i form av denna bild....
 
 
Tja vad säger man om denna egentligen?!
 
 
Bilden har flera år på nacken men den är faktiskt (hur skumt det än må låta...) ett vinnande bildrag i en skylt-tävling för underklädes-märket Triumph!
 
Ulrika, Sandra och jag iklädda märkets dåvarande aktuella kollektion uppflugna i ett skyltfönster, i typ yogapositioner vann alltså en tävling med den här bilden, hur konstigt?!  :)
 
 
 
Ha en skön torsdag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se