En rysligt festlig helg är här

 
 
Boooo, jag vet vart du bor....!
 
 
 
 
Hej på er
 
Nu var det som sagt några dagar sedan jag kikade in här och anledningen skrev jag ju om senast....
 
 
 
Vi har nu inlett en riktigt festlig helg och för Nikki innebar det disco igår kväll och för mej Vinklubb med Halloween-tema. Vår vinklubbs-fest får ni se i morgon så , stay tuned!
 
När Filippa var liten så ordnade jag i flera år riktigt halloween-party med hennes vänner men Nikki har aldrig ens varit utklädd till något sådant.....andra barnet...?!
Igår skule hon i alla fall på disco och jag hade bara köpt en t-shirt och ett diadem med lite spooky feeling men vi fick till henne till lite "monster high" dock- lik!
 
Hon tyckte själv att det blev bra så det är väl huvudsaken :)
 
 
 
 
Alltså hennes hår!!
 
Båda mina barn har gått från typ baby-fjun upp till 4 års ålder till riktiga hårmanar? Själv stannade jag i fjunstadiet....
 
Vi lockade Nikkis hår och tuperade upp det och bakifrån såg det nästan ut som en peruk. Det var så mycket hår på den där lilla skallen och såg så roligt ut!
 
 
 
 
Min lilla docka... hrmpf host skrämmande läskiga coola spök-tjej
 
 
 
 
 
Idag strålar solen och det lyfter verkligen upp sinnet flera snäpp. Ska minsann ta en prommenad bara jag kommer ur morgonrocken! Sedan bär det av hem till mina föräldrar med paket för idag är det papis födelsedag! Varje år önskar han sig en Aston Martin KLICK ... tja prisklassen ligger väl från typ en och en halv mille... så jag måste spara ett par år till :/ Hi hi han skämtar såklart, men vinner jag drömvinsten är detta det första jag springer och köper :)
 
 
I eftermiddag drar jag och mini på nästa kalas på badhuset och då får minsann herr A fixa med middag. Jag har sagt att tacos ska han väl klara av att fixa?! Ja vi får se vad vi blir serverade...
 
 
Vi ses i morgon 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se