Höstlovsvecka

 
 
 
 
 
God morgon
 
Ja då var det höstlov och detta är något som jag inte direkt förträngt utan liksom glömt bort... Alltså jag har vetat om det ett par veckor i alla fall eftersom fritids vill veta om Nikki ska vara där.
Men på mitt arbete ska vi ansöka om lediga vår-och höstveckor i mitten av november....
 
Tror ni att jag för ett år sedan tänkte att -Ahh ja just det nästa år går ju Nikki i skolan, bäst jag slänger in om ledigt.... NOPE jag är ingen långplanerare om jag säger så
 
 
 
Jag börjar dock inte jobba förrän i eftermiddag så nu tar vi en skön måndag morgon här! I morgon ska hon vara några timmar på förmiddagen och sedan ska hon få åka med mina föräldrar upp till fjällen (min mormors hus ) och träffa sina tremänningar Ida och Mira som också ska åka dit på höstlov.
 
Det blir toppen att vara på en liten resa utan mami och papi ett par dagar!
 
 
 
 
 
Lite nya tidningar som damp ner i brevlådan förra veckan... Kanske jag hinner läsa dom nu snart!
 
 
 
 
 
Har en liten förkylning i kroppen,ni vet så där så man bara anar den... Har haft det i flera dagar nu men har tänkt att prova gymmet om en stund. Antingen bryter den ut eller så ger den sig, så brukar jag funka i alla fall!
 
Nästan hela förra veckan for all energi ur mej.... Beskedet om familjen som jag tidigare skrivit om knäckte mej rent fysiskt faktiskt. Oro och stress kan verkligen bryta ner och jag gissar att även det satte fart på förkylnings-bacillerna....
 
Det blev istället raska prommenader och yoga så gott som varje dag! Det är en mer "läkande" form av fysisk aktivitet och jag känner att min kropp tacksamt tog emot.
Ska inte lyfta speciellt tungt idag men ändå känna på lite vikter igen. 
 
 
 
Ta hand om er
 
//PIllan


Mysigt med höstlov. Här har vi också det och det är underbart... Kram

Här kör vi också lite höstlov:) ha en fin Måndag kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se