Inte bara träning....

 
 Den rysligt spännande Midnattssol hade premiär igår och därmed blev min tv-vecka är komplett!
 
 
 
 
 
God morgon måndag och god morgon på er!
 
Ja mina veckor innehåller inte bara träning och matlagning...jag ser en hel del på tv också! Följer inget slaviskt men jag har nåt alla kvällar i veckan som det verkar just nu...
 
 
Måndagar slår jag på 4:an kl 20:00 för att se de duktiga kockarna i "kockarnas Kamp"
 
Tisdag kl 21:00 vill jag inte missa Svenska Hollywoodfruar på kanal 3
 
Onsdagar spenderas med Kalle i Svett och etikett kl 21.30 på SVT
 
Torsdagskvällen vill jag hälsa på Wahlgrens värld på kanal 5
 
Fredagar är det alltid mysigt att ligga i soffan och oftast blir det Idol som står för underhållningen. Zappar över till Dobbidoo under reklampauserna!
 
Lördag är efter helgens premiär vigd åt Så mycket Bättre!
 
Söndagskvällarna är även dom räddade i och med gårdagens premiäravsnitt av Midnattssol. Jisses vilken start och öppnings-scenen var inte att leka med..... Tror det blir en riktigt spännande serie att följa framöver!
 
 
Ja ni ser, uppbokad varje kväll tydligen?! :)
 
 
 
Vill även tipsa er att kika in här KLICK där ni finner en färsk intervju med moi !
 
 
 
//PIllan


Mycket roligt du följer=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se